‘Het was een geweldig jaar, dankzij onze gasten’‘Het was een geweldig jaar, dankzij onze gasten’‘Het was een geweldig jaar, dankzij onze gasten’‘Het was een geweldig jaar, dankzij onze gasten’
  • Land van Cuijk
    • Regio info
    • Vacatures
  • Ondernemersinfo
    • Vestigingsklimaat
    • Bedrijventerreinen
    • Bedrijfshuisvesting
    • Gemeente bedrijfscontacten
    • Netwerkorganisaties
  • Redactioneel
    • Artikelen
      • Categorie
    • Columns
    • Korte zaken
  • Agenda
  • Over InZaken
    • Bedrijfsplatform
    • Magazine
      • Online lezen
      • Redactie
      • Adverteren
    • Uitgeverij
      • Andere activiteiten
      • Verbinden
      • Beurzen
    • Contact
✕

‘Het was een geweldig jaar, dankzij onze gasten’

Categorieën
  • Artikel
Tags
  • Fred van der Valk
  • hotel
  • Hotel Cuijk
  • toerisme
  • toerisme en recreatie
  • Van der Valk

Van der Valk Hotel Cuijk-Nijmegen zit bepaald niet stil aan het einde van het jaar. Het zakelijk aanbod op het vlak van vergaderen en dineren wordt vergroot en nog uitdagender. Ook gaat het hotelcomplex verder vergroeien. “We hebben een fantastisch jaar achter de rug. Dankzij onze gasten. Daar zijn we hun dankbaar voor en dat mag iedereen weten. Dat betekent ook dat we nóg weer wat harder voor ons publiek kunnen en willen hollen”, vertelt Fred van der Valk, eigenaar van Hotel Cuijk.

Dat voornemen uit zich de komende tijd in bouwkundige bedrijvigheid in en rondom het hotel. “Onze zalen zijn aangepast aan de eisen van de tijd. Bedrijven stellen dat op prijs. Wij proberen in te spelen op de jongste ontwikkelingen in de markt. Bedrijven herkennen dat en komen vervolgens graag bij ons terug. Zaken als WiFi zijn natuurlijk al sinds jaren standaard, dus het zit ‘m ook in andere dingen. Zakelijke gasten zijn altijd op zoek naar een ‘nieuwe’ invulling van vergaderen. Men wil méér dan enkel vergaderen, wil graag letterlijk de hei op kunnen, naar buiten. Bij ons kan dat, zoals naar onze een wijngaard. Verder bieden we aanvullende activiteiten via een professioneel organisatiebureau.”

Transformatie
Binnen in het hotel zorgt nieuwe vloerbedekking en schilderwerk voor een verfriste uitstraling. Ook aan de buitenzijde zal over enige tijd een transformatie zichtbaar worden. Fred van der Valk: “Het restaurantgedeelte wordt groter, doordat we er een deel van het terras bij gaan betrekken. Dat terras schuift vervolgens op richting de Raamweg, waar nu de weg van en naar de parkeerplaats ligt. Die schuift ook wat meer op in zuidelijke richting en zo ontstaat er een nieuwe terrasruimte.” “Die keuken breiden we uit omdat we ook aan live cooking gaan doen. Daarmee komen we zeker ook de zakelijke lunchgasten tegemoet, van wie een groot deel ons hotel bezoekt in het kader van bijvoorbeeld een congres, vergadering of een andere meeting. Zij kunnen dan zichzelf bedienen of hun lunch of menu samenstellen. Dat geldt ook voor de particuliere gast die ons bezoekt, maar natuurlijk is het ook nog altijd mogelijk om à la carte te eten.”

Live cooking
“Met live cooking wordt genieten van eten nóg meer bijzonder”, verzekert de eigenaar. “Onze koks zullen diverse gerechten, zoals sommige vlezen vissoorten, live voor onze gasten bereiden. Dat zorgt voor extra beleving. Het nieuwe terras leent zich straks ook buitengewoon goed voor bijvoorbeeld een bedrijfsbarbecue of een (culinaire) meeting. We gaan er zo snel mogelijk mee aan de slag, rekenen op de medewerking
van de gemeente.”

Intussen blijft Hotel Cuijk doorlopend op zoek naar nieuwe, gemotiveerde medewerkers. “Momenteel werken bij ons zo’n 130 mensen. Straks, na de uitbreiding, verwachten we tot zo’n 25 mensen extra in dienst te nemen.” Ook in duurzaamheid wil Hotel Cuijk een slag maken. “We gaan zonnepanelen installeren. Een deel komt op het dak, een ander deel op de parkeerplaats. Ik daag collegeondernemers in onze regio uit om ook zoveel mogelijk dit initiatief te volgen. Laten we nóg verder vergroenen.”
www.hotelcuijk.nl

Delen

Gerelateerde artikelen

Lokale ondernemers leggen eer in hun werk


Lees meer

‘Circulair bouwen is onze intrinsieke motivatie’


Lees meer
REDACTIONEEL
ALLE
ARTIKELEN
COLUMNS
KORTE ZAKEN

  • WELKOM
  • MAGAZINE
  • NETWERKACTIVITEITEN
  • VESTIGINGSKLIMAAT
  • OVER ONS
  • ADVERTEREN
  • COLOFON
  • ALGEMENE VOORWAARDEN
  • DISCLAIMER
  • CONTACT
  • InZAKEN
  • Robert Hermens
  • Udensedijk 35
  • 5451 PK Mill
  • E: info@inzaken.nl
  • T: 06 55 34 03 24
© InZaken.nl
Design: Maek | Website: Premium Online
      We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat we je de best mogelijke ervaring op onze website kunnen aanbieden. Als je doorgaat met het gebruiken van de site, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.AccepterenPrivacybeleid